2013. február 24., vasárnap

9. fejezet- Szülinap

Sziasztok! Meghoztam az új részt :)) Nem lett nagyon hosszú, de most csak ennyit akartam. Remélem, hogy tetszik :)) Várom a komikat.
Puszi: Liza :)) ♥
Debby Ryan - Zooey Magazine Photoshoot (1)

Reggel, vagyis inkább délelőtt elbúcsúztunk Julie-val. Összepakoltam a szobámban és leültem a gép elé. Felnéztem Facebookre és Twitterre. Mikor ezeket meguntam előszedtem a fülhallgatómat és a telefonomat, majd szokásomhoz híven kifeküdtem az udvarra napozni. Már majdnem elaludtam, mikor valaki kirántotta a fülemből a fülhallgatót. Felnéztem és Alexával találtam szemben magam.
-Mit szeretnél?- kérdeztem.
-Csak azt akartam kérdezni, hogy milyen bulit szeretnél holnapra?- kezdte, a fenébe, pedig már kezdtem azt hinni, hogy megúsztam.
-Nem akarok bulit- vontam vállat.
-Zoe! Ne csináld! Nem minden nap lesz az ember 19 éves- bökött vállba.
-Tudod mit! Áthívom a fiúkat és Julie-t. Tessék buli- válaszoltam higgadtan, megcsörrent a telefonom.
-Ki az?- kérdezte Alexa.
Csak vállat vontam és felvettem, de azonnal meg is bántam.
-Igen?- szóltam bele.
-Zoe! Én vagyok az! Rose!- kiabált bele, hát persze Rose, ki más zaklatna ebéd előtt.
-Miért hívtál?- kérdeztem.
-Milyen bulid lesz? Medencés vagy nem? Mit vegyek fel? Bikinit vagy egyszerű nyári ruhát?- bombázott a kérdéseivel.
-Öhmm.. izé... szerintem medencés- dadogtam.
-Szupi! Akkor holnap talizunk! Sziaa- és letette a telefont.
Lassan Alexa felé fordultam aki csak mosolygott. Már megint Ő nyert. Ez nem igazság!
-Hogy csináltad?- kérdeztem.
-Mit?
-Ezt. Miattad medencés bulit kell tartanom.- válaszoltam.
-Szuper!- felugrott a székből és bement a házba.- fél óra múlva az autómnál.
A napom hátralévő részét azzal töltöttem, hogy a nővéremmel és Chaze- el járkáltam az üzletekben. Úgy láttam, hogy jól kijönnek egymással. Legalább ők megtaláltak a boldogságot.
Megvettünk mindent, amire Alexa szerint szükségünk volt. Hazamentünk és együtt feldíszítettük a kertet. Mikor végeztünk hátraléptem és megcsodáltam a végeredményt. Pont olyan volt, amilyennek lennie kellett. Nem volt túl csicsás. Néhány lámpán, lufikon és virágokon kívül semmi extra sem volt benne. Már csak azon kell gondolkoznom, hogy mit is vegyek fel. A meghívókat már elküldtem és a legtöbb embertől meg is kaptam a visszajelzést.
A fiúkat nem hívtam meg, mivel nincs sok kedvem a címlapokon pózolni. Megbeszéltem velük, hogy holnapután eljöhetnek hozzám és akkor csak mi leszünk itthon. Azonnal bele is egyeztek.
Reggel a megszokottnál korábban keltem, mert még volt néhány elintéznivalóm, és a szüleim is délelőtt szeretnének felköszönteni. Kimentem a konyhába, ahol az ''ünnepi" reggeli fogadott. Palacsintatorta sok tejszínhabbal.
-Boldog szülinapot kincsem- adott egy puszit anyu és apu.
-Köszönöm- mosolyogtam.
-Az ajándékod kint vár az udvaron. Megnézed?- kérdezték egyszerre, én pedig izgatottan ugrottam fel a székemről és heves bólogatásba kezdtem.
Gyorsan kinyitottam az ajtót és nem hittem a szememnek. Egy gyönyörű fekete Audi állt előttem.
-Ez az enyém?- kérdeztem meglepetten.
-Miért? Talán nem tetszik?- anyu mellém állt és együtt néztük az autót.
-Imádom! Köszönöm, köszönöm, köszönöm!- ujjongtam.
-Parancsolj- nyújtotta át apu a kulcsokat.
-Meg sem érdemlem- fordultam feléjük.
-Na próbáld ki!
Óvatosan kinyitottam az ajtót és beültem az autóba. Megfogtam a kormányt, elképzeltem, hogy milyen lesz London utcáin furikázni ezzel a csodával. Egyszerűen beleszerettem.
-Kényelmes?- kérdezte Alexa,aki most jött ki a házból.
-Nagyon- bólintottam.
-Ez mind szép és jó, de tudod még sok dolgunk van- sürgetett.
-Oké, megyek- sóhajtottam és kiszálltam az autóból.
Nekiláttunk sütit sütni, szendvicseket meg persze szereztünk a közeli cukrászdából egy tortát. Délutánra mindennel kész is lettünk. Elbúcsúztunk anyuéktól, mert Ők csak holnap este jönnek haza. Beálltam a szekrényem elé, és megpróbáltam kitalálni, hogy melyik bikinimet vegyem fel. A sötétkék mellett döntöttem, felé pedig egy csíkos felsőt választottam egyszerű rövidnadrággal. Hajamat csak egyszerűen összefogtam és kész is voltam. Rápillantottam az órámra, fél négy. A vendégeket ötre várom szóval már csak fél óra. Leellenőriztem mindent, amit csak lehetett. Kipakoltam a kertbe az italokat és a kajákat. Megfogadtam a szüleimnek, hogy nem fogok túl sok alkoholt inni a kelleténél. Lehet, hogy felelőtlen ígéret volt. Nem mintha annyira imádnám az alkoholt. Elmélkedésemből a csengő hangja riasztott ki. Kinyitottam az ajtót és Julie- val, Rose- al és Adam-el találtam szemben magam.
-Boldog szülinapoooot!!!- kiabálták.
-Köszii- mosolyogtam.
Szép lassan a többiek is megérkeztek. Átadták az ajándékaikat, (amiket nem is kértem, direkt bele is írtam a meghívókba, de már miért is hallgatnának rám) és belekezdtünk a bulizásba. Senki sem maradt szárazon, vagy beleugrottak a medencébe, vagy pedig beledobták. Szóval lehetett választani. Éjfél után fogjuk rá, hogy "józan" állapotban mindenki hazament. Épp mentem volna tusolni, mikor kopogást hallottam. Biztos valaki itt hagyta a cuccait. Kinyitottam az ajtót, de bárcsak ne tettem volna.
-Meglepetéééss!!- kiabálta és bejött a házba.

1 megjegyzés: