2013. február 2., szombat

6. fejezet- Lelkizések

Sziasztok! Meghoztam az új részt. Remélem, hogy tetszeni fog. A komikat pedig várom :))
Puszi: Liza ♥ :D


A következő pár napban picit hanyagoltam a srácok társaságat. Helyettük eljártam bulizni a barátaimmal vagy csajos napokat rendeztünk a suliból néhány lánnyal akikkel jó viszonyt ápolok. Kevés időt töltöttem otthon, de egy valami feltűnt. Alexa nagyon furcsán viselkedett. Állandóan csak vigyorgott maga elé és dúdolgatott. Pont, mint aki szerelmes. Ilyen gyorsan túl tette magát Troy-on? Hát legalább neki gyorsan megy a felejtés. Vajon ki lehet a legújabb kiszemeltje? Van egy olyan érzésem, hogy hamarosan kiderül. Eddig mindig így volt.
Egyik nap épp készülődtem egy kis sétára Harryvel, mikor megláttam egy srácot a kanapén.

 -Szia- köszönt mikor meglátott.
-Helló- intettem- ki vagy Te?
-Jaj de bunkó vagyok. Chaze Williams - nyújtott kezet- te meg...
-Zoe Holden- vágtam rá- és még egy gyors kérdés. Mi a fenét csinálsz itt?
-Alexára várok. Azt mondta, hogy mindjárt kész- mosolygott.
-Ahha. Értem- bólintottam.
Leültem a kanapéra és csak vártam, hogy mikor érkezik meg végre Harry.
-Ahogy látom, már megismertétek egymást- tűnt fel Alexa az ajtóban.
-Volt hozzá szerencsém- motyogtam.
-Mehetünk?- nézett Chaze-re.
-Persze- és kimentek az ajtón.
Erről még ki kell faggatnom a nővéremet. Talán új szerelem van a láthatáron, amiről még nem számolt be nekem? Este mindent kiderítek.
 Elmélkedésemből a telefonom zökkentett ki.
-Igen?- szóltam bele.
-Én vagyok az- hallottam a hangot.
-Ki az az én?
-Harry Styles!- förmedt rám.
-Na végre. Hol vagy?- kérdeztem.
-A házatok előtt. Nincs kedved kijönni?
-De persze megyek- felálltam a kanapéról és felvettem a cipőmet.
Lassan kisétáltam az udvarra majd a kapuhoz.
-Szia- köszönt vidáman.
-Szia!
-Valami baj van?- kérdezte aggódva.
-Nem, nincs semmi. Láttad Alexát?
-Aha. Valamilyen pasival volt. Miért?- kérdezte meglepetten.
-Csak úgy- vontam vállat- merre menjünk?
-Jégkása?
-Benne vagyok!
Elsétáltunk a kedvenc helyünkhöz és megvettük a hűsítő italainkat. Közben elmeséltem Harrynek a találkozásomat Chaze-el. Kicsit sem lepődött meg azon, hogy Alexa még csak pár hete szakított élete szerelmével, de már újra pasizik. Habár. Ő maga is ezt csinálja. Ha egy csaj visszautasítja, nincs baj...jön a másik. Ehhez Harry mellett hozzá kell szokni.
-Többikkel mi a helyzet?- érdeklődtem.
-Háát...Niall otthon van Írországban, Liam egy kis időt Daniellnek szentel, Zayn talán otthon nézi a TV-t, Louis pedig ha minden igaz a családjával nyaral- sorolta- ja én pedig épp veled beszélgetek.
-Akkor senki sem unatkozik. Talán Zayn- mosolyogtam.
-Van valami, amit már egy ideje meg szeretnék kérdezni- kezdett bele, ajajj...ebből semmi jó nem fog kisülni.
Amikor legutóbb ezt mondta el kellett játszanom a barátnőjét, hogy lerázza az akkori kiszemeltjét. Azóta sem kért ilyet, mert a csaj előtt jól leégettem.
-Hallgatlak- sóhajtottam.
-Mi van közted és Louis között?- ez a kérdése annyira meglepett, hogy még a jégkását is félrenyeltem.
-Se...Se..Semmi- mondtam két köhögés között.
Kicsit megveregette a hátam, hogy jobban legyek aztán folytatta.
-Nem úgy látszik.
-Pedig így van. Csak barátok vagyunk- vontam vállat.
-Ha te mondod, de vigyázz Louis-val!- figyelmeztetett.
 -Miért? Csak nem valami sorozatgyilkos vagy ilyesmi. Esetleg vérfarkas, nem is inkább vámpír..esetleg egy boszorkány?- nevettem.
-Jaj nem dehogyis, csak hülyültem- rázta a fejét zavartan.
-Furcsa vagy Te nekem Harry Styles- végigmértem tetőtől talpig, de semmi változást nem vettem észre rajta.
-Ezt meg hogy érted?
-Semmi, semmi. Talán kezdesz megkomolyodni.- legyintettem.
-Erre azért ne vegyél mérget- mosolygott.
Amilyen gyorsan csak tudta elterelte a témát. Megbeszéltünk mindent, ami ebben a pár napban történt velünk. Tudom, hogy neki mindent elmondhatok, mert segít mindenben. Ő olyan számomra, mint egy báty, amit sosem kaptam meg.
Mikor hazaértem Alexa már otthon volt. Akkor most vagy soha. Bekopogtam a szobájába és vártam a választ. Benyitottam. A nővérem az ágyon feküdt és laptopozott.
-Mit szeretnél?-fel sem nézett rám.
-Ki volt az a srác?
-Chaze-re gondolsz? Egy nagyon jó barátom- miközben ezt mondta egy picikét elvörösödött.
-Ez nem igaz. Ugyan Alexa, ugye tudod, hogy nekem mindent elmondhatsz?- ültem le mellé az ágyra.
-Oké, legyen- lecsukta a laptopot és a kis szekrénykére helyezte az ágya mellé.
Törökülésbe helyezte magát és belekezdett a mesélésbe.
-Szóval. Röviden csak annyi, hogy egy ideje találkozgattok és alakul valami- foglaltam össze a fél órás mondókáját- és Troy?
-Ő már nem érdekel. Hisz már több, mint egy hónapja vége- vont vállat.
-Olyan régóta? De hisz nekem még csak nem rég mondtad el.
-Tudom. Csak a megfelelő pillanatra vártam.- nevetett.
-Ha nem találkozok Chaze-el, akkor arról mikor szóltál volna?- húztam fel a szemöldököm.
-Csak azután, miután a dolgok komolyra fordultak volna. Most te jössz! Mesélj. Hogy állsz  a pasikkal?
-Rosszul.
-Komolyan? Öt pasi vesz téged körül, de Te nem állsz velük sehogy sem. Ejnye!- rázta a fejét- azzal a Louis-val szoktál találkozgatni ugye?
-Ne kezd Te is! Nincs köztünk semmi. Csak és kizárólag barátság. - magyaráztam.
-Bánnád, ha több is lenne?- folytatta.
-Hááát....nem hiszem- túrtam a hajamba.
-TUDTAM- kiabált.- hisz nem lehetsz örökké szingli! Vesd be magad! Nem minden pasi olyan, mint az exed volt.
-Igazad van, de még nem akarok kapcsolatot. Most megyek. Megéheztem- ezzel felálltam és kimentem a szobából.
Miért zaklat mindenki azzal, hogy pasizzak be? Mindenkitől folyton ezt hallgatom. Majd ha én is úgy érzem, akkor talán lesz egy kapcsolatom, de az még nem most lesz.

1 megjegyzés:

  1. Szia :) Bocsi hogy ide írom, de nincs chat... kint vagy, légyszi tegyél ki te is :) http://myguardianangel-1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés