2013. január 13., vasárnap

1.fejezet- A bemutatás

Sziasztok! Meg is hoztam az első részt! Remélem, hogy tetszeni fog mindenkinek :D Tudom, hogy ez most csak ilyen rövidke lett, de erre csak ennyit szántam.
Sok puszi: Liza ♥

Zoe Holden vagyok és Londonban élek. Teljesen normális életet van a szüleimmel és a testvéremmel Alexával. Sosem voltam balhés természetű a legtöbb botrányból kimaradtam. Azonban, ha netán buliról lenne szó, abban szinte mindig, minden körülmények között benne vagyok.  Így ismertem meg az egyik legjobban barátomat is, Harry Stlyest. Igen, azt a Harryt. Évekkel ezelőtt találkoztunk egy házibuliban. Az első pillanattól kezdve elválaszthatatlanok vagyunk.
-Zoe! Van egy jó hírem!- rontott be Harry a szobámba.
-Mégis mi?- néztem rá.
-Bemutatlak a srácoknak- vigyorgott.
-Annak a négy idiótának, akikről folyton mesélsz?- kérdeztem.
-Igen azoknak, szóval emeled fel a feneked, mert indulunk!- megfogta a kezem és felhúzott az ágyról.
-Harry egy pillanat!- belekapaszkodtam a legközelebbi szilárd tárgyba.- egy éve létezik a banda és ez még csak most jutott eszedbe?
-Igen. Miért baj?- sürgetően nézett rám.
-Nem, csak fura, szóval áruld el, mi ennek az egésznek az oka, különben nem megyek sehova!- makacsoltam meg magam.
-Na jó- lehajtotta a fejét, nála ez semmi jót nem jelent- fogadtunk a fiúkkal és vesztettem, szóval be kell téged mutatnom.
-Szuper! Ugye, nem fognak semmi baromságit csinálni ellenem?- félve néztem rá- mert amiket meséltél, hát, elég durvák.
-Nyugi, nem lesz semmi gond. De siessünk!- újra megfogta a kezem és kiráncigált az ajtón.
Talán fél órát sétálhattunk, mikor megálltunk egy hatalmas ház előtt, ami tökéletesen el volt rejtve a kíváncsi szemek elől.
-Megjöttünk!- nyitotta ki Harry a kaput.
-Klassz- motyogtam.
Egy hosszú kövekből kirakott járdán sétáltunk végig egészen a bejárati ajtóhoz. Mikor átléptem a küszöböt, tudtam, hogy innen már nincs menekvés. A nappaliból furcsa zajok jöttek. Mikor beljebb mentünk négy fiúval találtam szemben magam. Mind engem bámultak.
-Szi..Sziasztok- intettem félénken.
-Sziaaa!!- kiabálták egyszerre.
Mindannyiukat végigmértem. Volt köztük egy szőke, aki épp valami pizzaszerűséget tömött magába. Volt egy fekete, aki a haját igazgatta, aztán egy sötétbarna, aki répát (?!) rágcsált és egy világosbarna aki a Toy Story-t nézte nagy élvezettel. Legszívesebben most azonnal elfutottam volna, de Harry megszorította a kezem.
-Fiúk, Ő itt Zoe- mutatott rám- Zoe Ők pedig Zayn, Niall, Liam és Louis.
Mindannyian odajöttek hozzám kezet fogtak velem és megölelgettek. Zavaromban azt sem tudtam mit csináljak. Ránéztem egy kis asztalra és meglepődtem.
-Az egy galamb? - mutattam rá.
-Igen! Ő Kevin!- mondta büszkén Louis, azt hiszem.
-Ki?- döbbentem néztem rá, szóval minden igaz, amit eddig hallottam róluk.
-Kevin! A háziállatom- és magához ölelte.
-De nem is él- néztem rá.
-Ez nem igaz!- kiabált.
-Ezt inkább hagyd rá, meg lehet szokni- vonta meg a vállát a szöszi.
-Ha te mondod- nem volt kedvem ezen a dolgon tovább rágódni.
-Mit csináljunk?- kérdezte Liam.
-Menjünk ki a medencéhez!- kiabált Niall.
-De nekem nincs bikinim- szóltam közbe.
-Nekünk az nem gond- nevettek.
-De nekem igen!- mondtam egy picivel hangosabban.
-Okéé, nyugii, akkor filmezzünk- bökött a DVD-k felé Harry.
-Tökéletes!- megindultam és leguggoltam a polc elé.
Szemügyre vettem az összes filmet és kiválasztottam egyet.
-Ezt nézzük!- emeltem a magasba.
-Ez a kedvencem, imádom Adam Sandlert!- állt mellém Louis.
-Én is! Ő a legjobb!- nevettem.- jujj tetszik a gyűrűd! Megnézhetem.
-Izéé..inkább nem- zavartan elkezdte csavargatni.
-Miért?- nyafogtam.
-Ööö..mert babonás- sietett a haverja segítségére Liam- senki sem érhet hozzá rajta kívül.
-Ahha, értem. Akkor nézzük a filmet, vagy mi lesz?- a többiek láthatóan megkönnyebbültek, hogy nem, feszegetem ezt a gyűrű témát.
Niall kikapta a kezemből a DVD-t és berakta a lejátszóba. Helyet foglaltunk a kanapén, Pop Corn és Cola kíséretében végignéztük a filmet. Furcsa módon Louis nem evett, és még csak nem is ivott semmi. Biztos csak nem éhes. Én is voltam már így. Mire vége lett a filmnek kezdett sötétedni.
-Hát srácok én megyek- álltam fel.
-Ilyen hamar?- néztek rám.
-Ahha, anyuék biztos aggódnak, mert valaki miatt nem volt időm szólni nekik.- fordultam Harry felé.
-Ne haraguudj!!- bevágta azt a cuki kiskutyapofit, aminek soha nem tudtam ellenállni.
-Semmi gond- legyintettem.
Kimentem az előszobába és felvettem a szandálom. Hál' Isten ma van a nyári szünet első napja, ezért kedvemre csinálhatok mindent.
-Holnap is átjössz?- kérdezte Niall.
-Szerintem igen- bólintottam.
-Szupeeer!!- kiabálták.
-Akkor sziasztok!- köszöntem el és kiléptem a szabadba.
Elindultam haza és elgondolkoztam a mai délutánon. Nem is olyan durvák, mint ahogy Harry leírta őket. Begy most csak visszafogták magukat? Hmm..akárhogy is legyen jó fejek, és remélem, hogy azok is maradnak. Amíg ezen gondolkoztam hazaértem. Anyuék nem szóltak semmit, szóval ezt most megúsztam. Bementem a szobámba és felnyitottam a laptopot. Valaki ismerősnek jelölt Skypon. Louis volt az. Elfogadtam és mivel fent volt videóhívást kezdeményeztem. Szinte azonnal el is fogadta. Hajnalig beszélgettük, majd nyugovóra tértem.Ekkor még nem is tudtam, hogy az életem hamarosan fenekestül felfordul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése