2013. május 6., hétfő

Miért nincs rész?+ 1.díjam


A fenti kérdésre egyszerű a válasz. Hétfőn felvételit írok amire tanulnom kell, mert erős és nehéz gimibe jelentkeztem...nagyon sajnálom, hogy nem tudok írni, de ez van. Utána újult erőből térek vissza, és még sok meglepetést tartogatok számotokra.
U.i.: És csodálatosak vagytok..11 rendszeres olvasó...nem értem, hogy itt kint miért 10-et mutat..és persze köszönöm a dicsérő szavakat is
Puszi:Liza:))♥

Nagyon,nagyon, nagyon nagyon szépen köszönöm Elson Nadia-nak

Mint mindennek ennek is vannak feltételei ;) :
1. Alapkérdés miszerint köszönd meg a díjat attól akitől kaptad!  :)
2. Tedd ki a díjat az oldaladra akármilyen formátumban, hogy mások le tudják menteni! 
3. Válaszolj a kérdésekre amiket kérdeztek tőled! Még egy ilyen alap dolog :D
4. Küld tovább maximum öt tehetséges blogírónak!



Kérdések:
1. Általában, hogy szerepelsz a suliban?
-Szerintem elég jól, megpróbálok figyelni órákon, de mindig találok valami érdekesebbet:D

2. Milyen jegyeid vannak?
-Mondhatni, hogy a legjobbak:))

3. Van-e legjobb barátod/barátnőd?
-Igen, igen van.

4. Társasági embernek gondolod magadat?
-Hááátt, nem hiszem, szeretek a barátaimmal lenni meg minden, de szerintem nem vagyok az.

5. Szeretsz-e énekelni?
-Persze, ha más nem hallja ;) 

Saját kérdése:

1.Tudod, hogy ki az a Szirmai Gergely, véleményed róla?:D
2.One Direction..Szereted vagy nem...indok?
3.Mi ad ihletet az íráshoz?
4.Ha eljuthatnál egy helyre mi lenne az?
5.Mi az álmod?

Akiknek küldöm♥:

1.Amy: My new life
2.L.T.P: Alone
3.Dóri: Küzdj az álmodért, minden vágyadért
4.domii: Earhly Angel
5.missbecky: A világ, ahogy én látom

4 megjegyzés: