2013. május 13., hétfő

2.,3. és 4.díjam:))

Aztii:)) Egyszerre 3 díj ezt nem hittem volna, amikor elkezdtem:)) Nagyon szépen köszii őket:))

Nagyon szépen köszönöm Vivien Baloghnak

Mindenkinek 11 dolgok kell mondania magáról!
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
11 embert kell jelölni és linkelni (visszaadni/jelölni nem lehet)

11 dolog magamról:
1. 14 éves vagyok
2. Tudok szlovákul
3.Kedvenc idegen nyelvem az angol
4. A háttérképem számítógépen néhány kép összeszerkesztve rólam és a barátaimról.
5. Képes vagyok egyedül megenni egy hatalmas tábla Milka csikit
6. Szirmai Gergely  /Hollywood Hírügynökség/és GoodLike fan vagyok:D
7.Május utolsó napján koszorúcskám van /életem első bálja:D/
8.Minden álmom eljutni Londonba
9. A szobám falának barack színe van
10. Imádom az élénk színeket
11. Nem tudok rajzolni://

Válaszaim:
1.Milyen gyakran szoksz hozni részeket?
Ihlettől és időtől függ, mindig megpróbálok hetente, de általában nem sikerül:/
2.Ki az a híresség akivel a legszívesebben találkoznál?
Ez nem is kérdés számomra, a One Direction összes tagjával:DD
3.Van fiú barátod?
Igen van:)
4.Mi a kedvenc ételed?
Nincs kifejezetten kedvencem, de a spagettiba beletudnák fulladni, szóval azt mondanám:DD
5.Hány órát szoksz a gépen tölteni?
Mindig más, de általában 3-4 órát, ha nem többet:D
6.Mi a kedvenc állatod?
Cicaaaa:DD
7.Van olyan ember akiért tűzbe tennéd a kezed?
Szerintem van:))
8.Mi a célod?
Mindenképp az, hogy sikeres nő legyek:))
9.Hányadikos vagy?
Kilencedikes (Szlovákiában- ennyi éves az alapsuli:D)
10.Mi jut eszedbe arról a szóról hogy barátság?
Amikor két ember megbízik egymásban, mert tudják, hogy a másikhoz akármikor fordulhatnak segítségért. 
11.Képes lennél tetoválást csinálni  kedvenc bandádról?
Határozottan is nem, esetleg egy dalszöveget tőlük, de az arcukat semmi esetre sem:))

Kérdéseim:
1.Álmaid nyaralása?
2. One Direction vagy The Wanted?
3. Hány éves vagy?
4. Valamelyik szereplőt magadról mintáztad?
5.Tél vagy nyár?
6. Milyen hosszúra tervezed a blogod?
7. Barátkoztál össze valakivel neten keresztül?
8.Vámpírnaplókkal hogy állsz?
9. Magyar vagy angol filmek?
10.Példaképed?
11.Mit gondolsz, mi az élet értelme?

Akiknek továbbküldöm: 
(bocsi, hogy nem 11-et írtam...)


Köszönöm szépen Nadia Elsonnak:))

11 dolog rólam:
1.Jelenleg táncsuliba járok
2.Most a Csitt Csitt 2. részét olvasom és imáddom
3. Sírtam a Szerelmünk lapjain.
4.Nem szeretem a torna órákat.
5.Nagyon ritkán hordok szoknyát
6.Lusta vagyok
7. Jövőhét kedden leszedik a fogszabályzómat :D
8.A zene a mindenem
9. nem vagyok jó matekból
10. Magyar irodalom a kedvenc tantárgyam
11. Vörös hajat akarok :D

Válaszok:
1. Miért döntöttél úgy, hogy nyitsz egy blogot?
Nem is tudom, csak úgy kipattant a fejemből az ötlet, és gondoltam, hogy megosztom másokkal is:DD
2. Mit érzel amikor írsz? Büszke vagy magadra, esetleg szégyelled vagy teljesen other feelinged van? :)
Húúúhha, eez jó kérdés:DD Fogalmam sincs mit érzek...nem szégyellem, de büszke sem vagyok szóóval nem tudom:DD
3. Szereted a zenét?
Zene nélkül nem bírnám ki a napjaimat:D
4. van kedvenc énekesed˛/énekesnőd?
Háát a One Direction-t mondanám, de ők egy banda, szóval énekesnél Demi Lovato és Radics Gigi.
5. Általánosságban milyen a hangulatod?
Általában Happy vagyok:D
6. Röviden milyen embernek ismered magadat?

Hmm, talán optimistának
7. Hogy állsz a sulival? Milyenek a jegyeid? Hogy viszonyulsz a tanáraidhoz? :)
Sulival csak annyi a gondom, hogy tanulni is kell:D A jegyeim a legjobbak, a tanáraimat pedig nagyon szeretem.
8. Szereted az állatokat? Esetleg van neked otthon?

Nagyon szeretem őket, és van két papagájom:)
9. Hogyan viszonyulsz a barátaidhoz?

Szeretem őket:))
10. Vannak kedvenc blogjaid?

Szerintem mindenkinek vannak, ez alól én sem vagyok kivétel:D
11. Mi a kedvenc könyved?

Claudia Gray - Evernight*-* az a könyv csodálatos:))

Kérdéseim:
1.Életed legszebb napja?
2. Szeretnél gyerekeket?
3. Hogy vagy most?
4. Kedvenc tantárgyad?
5.Ha lehetne szuper erőd mi lenne az?
6. Voltál már szerelmes?
7. Hogy állsz a kémiával?
8.Kedvenc parfümöd?
9. Tudsz táncolni?
10. van valamilyen hobbid?
11.  Hol laksz?

Akiknek küldöm:
/megint nem jött össze a 11:((/



Szabályok: 
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
 2. Felsorolunk 4 bloggert, akiknél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma. 
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon  a díjazásról. 
Akinek nagyon köszönöm: Dóri

Akiknek én tovább adom:

2 megjegyzés: